dimarts, 4 de juny del 2013

Els haitises

Sortim a les 8 del matí amb una excursió programada per l'hotel anem amb bus fins a Samaná capital i allà pugem a un catamarà qu-ens porta en primer lloc als
Haitises

Durant els 30 km que dura el bus podem veure las maneres de viure en la republica Dominicana de la gent del camp ,  una mica diferent de casa nostre sens dubte peculiar.

Arribem a Samaná aquí canvia tot la capital és diferent aixis com el ritme de vida pro de totes maneres diferent de las nostres costums

Aquí anem al malecón a pujar al catamarans quens portarà fins als Haitises algo mes d´una hora dura la travessia

Per arribem al parc dels Haitises som com petites illes rocoses totes plenes de vegetació i que la colònia de pelicans i altres ocells viuen , també en alguna d´aquestes illes es poden veure pètites platges molt bonic as . Aquí pararem a visitar unes grutes prehistòrica i també podrem observar els famosos manglars quén aquest lloc es trobes per tot arreu

La següent parada es per veure els manglars de la zona entrem per un petit canal fins trobar un camí per mig del bosc qu-ens portarà a unes grutes amb pintures antigues

Tornem a pujar al catamarà per canviar de entorn aquí arribem a petita platja amb un embarcadero i un centra de recuperació d´ocells , també unes coves amb formes de cares molt antigues

Ara de nou al barco per fer la nostra ultima parada es una isla prop de Samana "Cayo Levantado" gran part de l´illa es d'una cadena hotelera pro una platja es publica a part d'altres instal·lacions aixis com un món de restaurants tipics , doncs ale direcció cayo levantado , pro cal dir qu-el viatge de tornada a set duríssim el mar estava fatal i a més avaria en un dels motors creiem que teníem que remar per arribar menys mal que la cosa s´ha arreglat i emb arribat sense novetat

Arribada de nou al port de Samana pujar al bus i direcció al ressort un bon sopar i descansar els dos dies qu-ens queden de vacances avanç de la tornada

Varem conèixer uns bons amics Andres de lleó i Montse e Iñaki de Girona amb ells cada nit sopàvem desde aquí buig donar-lis una forta abrasada